Postup reklamace
Vyplň, prosím, formulář k reklamaci, případně stačí jen na papír s náležitostmi uvedenými ve formuláři a pečlivě zabalenou zásilku odešli na adresu:
SHERPAX s.r.o
Cyrilská 5
602 00 Brno
Upozorňujeme, že zboží musí být čisté, vyprané a hygienicky nezávadné, jinak jej nebudeme moci k reklamaci přijmout.
Pravidla reklamace:
Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objeví.
Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění.
Detailní informace k reklamaci nalezneš ve >> VOP kompletní (odkaz).