Reklamace

Postup reklamace

Vyplň, prosím, formulář k reklamaci, případně stačí jen na papír s náležitostmi uvedenými ve formuláři a pečlivě zabalenou zásilku odešli na adresu:

SHERPAX s.r.o

Cyrilská 5

602 00 Brno

 

Upozorňujeme, že zboží musí být čisté, vyprané a hygienicky nezávadné, jinak jej nebudeme moci k reklamaci přijmout.

 

Pravidla reklamace:

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objeví.

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění.

 

Detailní informace k reklamaci nalezneš ve >> VOP kompletní (odkaz).